مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1396 ساعت 13:212017-12-27سياسي

دولت دیگر برای پروژه های عمرانی نیمه تمام اعتبار تخصیص نمی دهد


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی با اشاره به پروژه های نیمه تمام در استان گفت: باید نگرش خودمان را از اساس تغییر بدهیم؛ چرا که دیگر دولت برای این امور اعتباری تخصیص نخواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از شبستر، داود بهبودی پیش از ظهر امروز در جلسه مشترک ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کمیته برنامه ریزی شهرستان شبستر اظهار کرد: توسعه یک امر چند بعدی است که برنامه ریزی و بودجه ریزی یکی از ابعاد آن است.

وی با بیان اینکه در سال های اخیر موضوع اقتصاد مقاومتی در چهارچوب فرمایشات رهبری و سیاست های ابلاغی مطرح است، افزود: در رابطه با اقتصاد مقاومتی ظرفیت های درونی حرف اول را می زند و بحث دوم موضوع برون نگری است؛ یعنی اگر تولیدی اتفاق می افتد به صادرات آن بیاندیشیم و اگر ظرفیتی برای سرمایه گذاری وجود دارد به جذب سرمایه گذار خارج از منطقه بیاندیشیم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی، عدالت محوری و مردمی بودن را ابعاد دیگر اقتصاد مقاومتی خواند و ادامه داد: با بررسی این ویژگی ها مشاهده می شود همه این ابعاد را تماما در یک اقتصاد توسعه یافته می توان یافت.

وی اذعان داشت: توسعه درون زا و مستمر که همان ادبیات روز توسعه دنیا است با آنچه که مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی می فرمایند کاملا منطبق ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت دیگر برای پروژه های عمرانی نیمه تمام اعتبار تخصیص نمی دهد

دولت دیگر برای پروژه های عمرانی نیمه تمام اعتبار تخصیص نمی دهد