مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1396 ساعت 12:302017-12-27دانش

برای پوشش بیمه ای خدمات پزشکی نباید سقف تعیین کرد


رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به مشکلات و کمبودهای دانشگاه های علوم پزشکی به دلیل تاخیر در پرداخت مطالبات از بیمه ها گفت: گاهی بیمه ها تصمیمات بدون کارشناسی انجام می دهند که درست نیست، - معنا ندارد خدمتی را تحت پوشش برد اما برای آن سقف گذاشت و یا بخشی از آن را تقبل نکرد.

وقتی خدمتی تحت پوشش بیمه قرار می گیرد باید همه اش تحت پوشش قرار گیرد نه اینکه قسمتی از خدمت تحت پوشش بیمه قرار گیرد و بخش دیگری به صورت آزاد محاسبه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مسعود ناصری پور در بیست و هفتمین اجلاس مدیران تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور درباره ارزشیابی و نظارت بر فعالیت شرکت های تجهیزات پزشکی گفت: متاسفانه رشد قارچ گونه بسیاری از شرکت ها به علت مسائل مالی به یک معضل تبدیل شده است.

به طوری کهه این شرکت ها دستگاهی را وارد کرده آن را می فروشند اما در قبال خرابی آن مسئولیتی قبول نمی کند و این در حالی است که شرکت ها باید توانایی پشتیبانی از هرگونه مشکل را داشته باشند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در بیمارستان ها گرایش مهندسی تجهیزات پزشکی وجود ندارد گفت: ما باید در همه بیمارستان ها این گرایش را به صورت تخصصی داشته باشیم.

در عین حال در این حوزه مراکز تصمیم گیری متعددی وجود دارد که مشکلات جدی را برای ما ایجاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای پوشش بیمه ای خدمات پزشکی نباید سقف تعیین کرد

برای پوشش بیمه ای خدمات پزشکی نباید سقف تعیین کرد