مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1396 ساعت 11:352017-12-26فرهنگي

آن چه در بزرگداشت «پرویز شفا» گفته شد


مراسم بزرگداشت پرویز شفا در دانشکده سینما تئاتر در حالی برگزار شد که نسبت به رسمی و محقر برگزار شدن این برنامه انتقاد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم بزرگداشت و یادمانی برای پرویز شفا ـ مترجم، نویسنده، مدرس سینما و رییس سابق دانشکده هنرهای دراماتیک تهران ـ که به علت بیماری در شهریورماه امسال (1396) درگذشت، عصر دوشنبه 4 دی ماه در دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر برگزار شد.

در این مراسم استادان و هنرمندانی چون محمد دهقانیار، شیرین برزگمهر، هوشنگ گلمکانی، شهاب الدین عادل و جهانگیر کوثری خاطرات و نکاتی را راجع به ویژگی های شخصیتی، توانایی ها و وضعیت علمی شفا بیان کردند.

در ابتدا اسماعیل شفیعی ـ رییس دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر ـ گفت: ما باید یاد بزرگان مان را پاس بداریم و اکنون با جمع شدن در این مکان گویی یک کلاس درس خواهیم داشت و این فقط یک بزرگداشت ساده نیست.

در ادامه حمید دهقانپور که از دانشجویان پرویز شفا بوده، با بیان این نکته که من به جهت آنکه از پرویز شفا چیزهایی زیادی آموخته ام، خود را مدیون او می دانم گفت: از او آثار ارزشمند بسیاری به جا مانده است.

زمانی که در دانشگاه تدریس می کرد، تمام مدت حضورش در دانشکده در خدمت دانشجویان بود و به آن ها کمک می کرد و راهنمایشان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آن چه در بزرگداشت «پرویز شفا» گفته شد

آن چه در بزرگداشت «پرویز شفا» گفته شد