مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1396 ساعت 10:252017-12-25سياسي

ساخت مرکز فرهنگی و یادمان هواپیمای مسافربری در انتظار همکاری دستگاه ها


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: ساخت مرکز فرهنگی و یادمان هواپیمای مسافربری سرنگون شده ایرباس در آب های خلیج فارس به دست آمریکا، - همکاری و هماهنگی دستگاه های متولی را می طلبد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،سردار حمید سرخیلی در نشست کمیته های تخصصی دفاع مقدس در استان هرمزگان گفت: ساخت یادمان ایرباس نماد عجز و ناتوانی آمریکا در برابر ملت شریف ایران اسلامی است.

وی با بیان جانمایی این طرح در ساحل و محل رفت وآمد مردم است، افزود: با همکاری شهرداری و نهادهای مربوط مشکلات رعایت حریم 60 متری ساحل با ساخت پارک و فضای سبز در اطراف این یادمان و همکاری شهرداری رفع می شود.

سردار سرخیلی اضافه کرد: این سازه فرهنگی که مطالعه آن از سال 94 آغازشده و دارای پشتوانه قانونی است در زمینی به مساحت 5000 مترمربع بااعتبار هشت میلیارد تومان پشت محله نخل ناخدا و نزدیک ساحل ساخته می شود و تاکنون بیش از 800 میلیون تومان عملیات تحکیم بستر و ساخت زیربنای قسمت های اداری اجراشده است.

بهروز اکرمی معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان نیز گفت: خروجی جلسه های کمیته های دفاع مقدس در استان باید ترویج فرهنگ دفاع مقدس در استان باشد.

وی افزود: باید به دنبال باز تولید نسل دفاع مقدس در جامعه بود چراکه پایداری و استقامت کشور نیازمند تربیت افراد انقلابی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مرکز فرهنگی و یادمان هواپیمای مسافربری در انتظار همکاری دستگاه ها

ساخت مرکز فرهنگی و یادمان هواپیمای مسافربری در انتظار همکاری دستگاه ها