مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1396 ساعت 17:502017-12-22سياسي

آمریکا در معرکه به راه انداخته در شورای امنیت رسوا شد


آمریکایی ها در معرکه ای که در پیش گرفتند تنها مانده و رسوا شدند چرا که می خواستند از کانال شورای ایران قطعنامه ای صادر کنند که موفق نشدند.

- امام جمعه موقت قزوین گفت: آمریکایی ها در معرکه ای که در پیش گرفتند تنها مانده و رسوا شدند چرا که می خواستند از کانال شورای ایران قطعنامه ای صادر کنند که موفق نشدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام علی قابل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، اظهار کرد: آمریکایی ها در معرکه ای که در پیش گرفتند تنها مانده و رسوا شدند حتی در شورای امنیت هم پیاله ای های آن ها همراهشان نیامدند چراکه می خواستند از کانال شورای ایران قطعنامه ای صادر کنند که موفق نشدند.

آن ها دست بردار نیستند و هرروز یک ترفندی دارند و یک پاره آهنی آوردند و می گویند ایران به یمن موشک داده تا کاخ های عربستان را بزنند.

در قصه موشک ها هم انگلیس و فرانسه و امریکا همراه هم هستند.

وی ادامه داد: روز شنبه روز 9 دی است سالگرد حماسه بزرگی که به 8 ماه جولان ضدانقلاب در کشور خاتمه داد؛ فتنه گران خودشان می دانستند در انتخابات تقلب نشده است و مردم این گونه رأی دادند ولی تسلیم قانون نشدند یکی از سر لیست نجومی بگیران از برنامه ریزان فتنه بود که گفتند این ذخایر نظام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا در معرکه به راه انداخته در شورای امنیت رسوا شد

آمریکا در معرکه به راه انداخته در شورای امنیت رسوا شد