مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1396 ساعت 01:352017-12-18ورزشي

خیز عجیب کارمندان وزارت ورزش برای ریاست فدراسیون های ورزشی


یورش کارمندان و مدیران وزارت ورزش به فدراسیون های ورزشی و تلاش برای تصاحب کرسی ریاست فدراسیون ها، موضوع عجیبی است که در ورزش ایران در حال باب شدن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود سلطانی فر از زمان روی کار آمدنش در وزارت ورزش و جوانان این وعده را داد تا انتخابات فدراسیون های ورزشی به موقع برگزار خواهد شد، چرا که وجود سرپرستان، آفت ورزش است اما آفت دیگری در ورزش کشور در حال رخنه کردن است که وزیر ورزش باید راهکاری برای آن بیندیشد.

انتخابات فدراسیون های والیبال، تکواندو، بسکتبال، کشتی، بوکس، شنا، هاکی و نجات غریق در حالی در روزهای آینده برگزار خواهد شد که ردپای کارمندان وزارت ورزش و جوانان همچون گذشته در انتخابات آینده نیز وجود دارد اما حضور وزارت ورزشی ها برای رسیدن به صندلی ریاست فدراسیون ها شدت بیشتری به خود گرفته است.

حضور دو مدیر وزارتی در اتومبیلرانی و اسکی پس از برکناری حمیدرضا مهرعلی در فدراسیون اتومبیلرانی، محمود صیدانلو کارمند وزارت ورزش و جوانان که به عنوان سرپرست انتخاب شده بود برای انتخابات ریاست ثبت نام کرد تا وزارت ورزش، مهدی مبینی را به عنوان سرپرست جدید معرفی کند و در نهایت در بهمن 1394 صیدانلو پیروز انتخابات شد و سکان هدایت اتومبیلرانی را بر عهده گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز عجیب کارمندان وزارت ورزش برای ریاست فدراسیون های ورزشی

خیز عجیب کارمندان وزارت ورزش برای ریاست فدراسیون های ورزشی