مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1396 ساعت 23:512017-12-18سياسي

خدمات ناظران برای امنیت غذایی جامعه از موضوعات مهم پژوهشکده چای کشور


رییس پژوهشکده چای کشور، ترویج و خدمات ناظران برای امنیت غذایی جامعه را از موضوعات مهم این پژوهشکده عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از رشت، رضا آزادی عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با تبیین دستاوردهای مهم پژوهشکده چای کشور اظهار کرد: پژوهش و فناوری زیربنای اشتغال و مبانی اقتصاد مقاومتی محسوب می شود که امیدواریم در حوزه چای بتوانیم برای تحقق این مهم گام برداریم.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی از تأکیدات رهبری معظم نظام است، افزود: در تحقق اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید ملی و مدیریت مصرف در حوزه چای از وظایف مربوط به ما است که با تمام تلاش و کوشش خود درصدد هستیم تا آن را به نتیجه برسانیم.

رییس پژوهشکده چای کشور با اشاره به کاشت چای برای اولین بار توسط کاشف السلطنه به تبیین اهمیت پژوهشکده چای در ترویج این محصول سودمند پرداخت و خاطرنشان کرد: در پژوهشکده چای موضوعات ژنتیکی، مدیریت فناوری تولید و تکنولوژی پس از تولید موردتوجه و بحث قرار می گیرد.

وی ترویج و خدمات ناظرین جهت امنیت غذایی جامعه را از موضوعات مهم پژوهشکده عنوان کرد و گفت: مرکز تحقیقات چای کشور زیر نظر سازمان تحقیقات آموزش و پژوهش کشور از سال 83 فعالیت جدی خود را آغاز کرد و در حوزه خدمات، ترویج، هرم انسانی که نگاه حاکمیتی این مجموعه است، فعالیت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات ناظران برای امنیت غذایی جامعه از موضوعات مهم پژوهشکده چای کشور

خدمات ناظران برای امنیت غذایی جامعه از موضوعات مهم پژوهشکده چای کشور