مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1396 ساعت 23:002017-12-18سياسي

اولین اجلاس اجرای حقوق شهروندی برگزار شد


دبیر اجرایی اولین اجلاس حقوق شهروندی درباره حضور نمایندگان مردم، رسانه ها، دانشگاهیان و سازمان های مردم نهاد در اولین اجلاس اجرای حقوق شهروندی گفت: - بعد از گزارش دستگاه ها درباره اقدامات خود در حوزه حقوق شهروندی، آقای دکتر روحانی نقطه نظارات خود را در مورد عملکرد دستگاه ها و پس از آن، گزارش اجرای منشور در دولت را به مردم خواهند داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین سیمایی با بیان اینکه این جلسه می توانست به صورت تمام دولتی برگزار شود، گفت: ولی این اتفاق نیفتاد چون به دستور رییس جمهور موظف شدیم علاوه بر دستگاه ها، ذی حقان هم دعوت شوند و آنها نیز حضور داشته باشند تا بتوانند در عرصه داوری به عنوان افکار عمومی کارهای دولت در زمینه اجرای منشور حقوق شهروندی را ارزیابی کرده و به دستگاه ها نمره دهند.

عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی در ادامه سخنانش گفت: امیدواریم بعد از این اجلاس ارزیابی منصفانه ای نسبت به امور اجرا شده از سوی دستگاه ها صورت گیرد.

وظایف و موانع هم باید به اطلاع مردم رسانده شود و با استفاده از عقل جمعی، راهکار مناسب برای عبور از مشکلات مشخص شود.

قائم مقام معاونت حقوقی رییس جمهور با اشاره به اینکه ممکن است در اجلاس سال های آینده، سایر قوا به جز قوه مجریه هم حضور داشته و به مردم گزارش دهد، گفت: دولت قصد دارد ابتدا از خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین اجلاس اجرای حقوق شهروندی برگزار شد

اولین اجلاس اجرای حقوق شهروندی برگزار شد