مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1396 ساعت 18:202017-12-18فرهنگي

حذف یک مستند از آثار منتخب جشنواره فجر


مدیر دبیرخانه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از حذف فیلم «موج نو» به کارگردانی احمد طالبی نژاد از بین فیلم های منتخب هیأت انتخاب بخش مستند خبر داد.

- مدیر دبیرخانه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از حذف فیلم موج نو به کارگردانی احمد طالبی نژاد از بین فیلم های منتخب هیأت انتخاب بخش مستند خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، در پی اعلام اسامی فیلم های منتخب از سوی هیأت انتخاب مستند، سیمون سیمونیان مدیر دبیرخانه جشنواره سی و ششم فیلم فجر اعلام کرد: فیلم موج نو ساخته احمد طالبی نژاد به تهیه کنندگی احمد طالبی نژاد و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی که پیش از این در گروه هنر و تجربه اکران شده بود، به دلیل مغایرت با آیین نامه نمی تواند در فهرست نهایی فیلم های ارائه شده به هیأت انتخاب بخش سودای سیمرغ قرار گیرد و با احترام به نظر هیأت انتخاب بخش مستند، موج نو از فهرست اعلام شده این هیأت حذف می شود.

بدین ترتیب، ده فیلم منتخب هیأت انتخاب مستند سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به شرح زیر است: 1- آبی به رنگ آسمان به کارگردانی امیر رفیعی و تهیه ‏کنندگی امیر رفیعی، علی فتح ا.

زاده 2- بانو قدس ایران به کارگردانی مصطفی رزاق کریمی و تهیه ‏کنندگی مؤسسه فرهنگی عروج 3- ترور سرچشمه به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‏ کنندگی مجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف یک مستند از آثار منتخب جشنواره فجر

حذف یک مستند از آثار منتخب جشنواره فجر