مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1396 ساعت 16:412017-12-18حوادث

کشف 18 کانتینر ظروف شیشه ای قاچاق و محکومیت 100 میلیارد ریالی قاچاقچیان


مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از کشف 18 کانتینر ظروف شیشه ای قاچاق و محکومیت 100 میلیارد ریالی قاچاقچیان در این استان خبر داد.

- با تلاش های سربازان گمنام امام زمان (عج) در سیستان و بلوچستان صورت گرفتکشف 18 کانتینر ظروف شیشه ای قاچاق و محکومیت 100 میلیارد ریالی قاچاقچیان مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از کشف 18 کانتینر ظروف شیشه ای قاچاق و محکومیت 100 میلیارد ریالی قاچاقچیان در این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازحیدر میرزایی اظهار کرد: با توجه به گزارشات واصله و در راستای شناسایی قاچاقچیان دانه درشت و با رصد مستمر اداره اطلاعات استان تعداد 18 کانتینر حاوی 228 هزار و 615 کیلوگرم ظروف شیشه ای و فلزی مشکوک به قاچاق در نزدیکی شهرستان ایرانشهر کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: در همین راستا 20 نفر متهم به قاچاق کالا دستگیر و پرونده پس از تحویل کالاهای مکشوفه به اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی ، جهت سیر مراحل قانونی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی شهرستان ایرانشهر ارجاع شد.

میرزایی گفت: در محموله توقیفی در برخی کانتینر ها درحالیکه در سامانه گمرکی ظروف با جنس استنلس استیل ثبت شده بود اما پس از کشف مشخص شد که برروی کالا جنس آلومینیوم با پوشش سرامیک درج شده است که از این طریق بدنبال اغفال مشتریان بودن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 18 کانتینر ظروف شیشه ای قاچاق و محکومیت 100 میلیارد ریالی قاچاقچیان

کشف 18 کانتینر ظروف شیشه ای قاچاق و محکومیت 100 میلیارد ریالی قاچاقچیان