مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1396 ساعت 16:002017-12-18اقتصادي

جزییات ورود تجهیزات جدید پس از برجام/ از سهام عدالت خارج شدیم


مدیرعامل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اعلام کرد: این شرکت توانسته پس از اجرایی شدن توافق هسته ای دو دستگاه فنی لازم برای سنجش شرایط پروژه های زیرساختی کشور خریداری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید رضا حسینی در نشست خبری با بیان این مطلب، اظهار کرد: ما خوشبختانه پس از اجرایی شدن توافق هسته ای توانستیم بخشی از فناوری های مورد نیاز خود را خریداری کنیم که یکی از آنها دستگاه سنجش تراکم میان لایه ها و دیگری رادار زمینی است که یکی از آنها وارد شده و دیگری مراحل پایانی کار خود را طی می کند.

وی با بیان این که این شرکت با گردش 250 میلیارد تومانی سالانه به بسیاری از پروژه های عمرانی کشور نظارت می کند، گفت: مراجعان ما هم شرکت ها و پروژه های دولتی هستند و هم بخش خصوصی به ما طرح هایی را برای بررسی ارائه می کند.

در کنار آن یکی دیگر از حوزه های فعالیت مان نظارت برکار آزمایشگاه های خصوصی فعال در این حوزه است.

مدیرعامل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک درباره آخرین وضعیت خصوصی سازی این شرکت ها نیز بیان کرد: شرکت ما طبق قانون در صف خصوصی سازی قرار دارد که البته هنوز برنامه ای اجرایی برای آن نداریم.

تنها اتفاقی که ظرف روزهای گذشته افتاده خروج سهام 30 درصدی ما از سهام عدالت و بازگشت دوباره اش به شرکت بود تا بتوان در آینده تمام این سهام را به طرف های خصوصی واگذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ورود تجهیزات جدید پس از برجام/ از سهام عدالت خارج شدیم

جزییات ورود تجهیزات جدید پس از برجام/ از سهام عدالت خارج شدیم