مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1396 ساعت 15:552017-12-18اجتماعي

توصیه هواشناسی به شهروندان در برابر آلودگی هوا


مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور گفت: توصیه می شود شهروندان در کلانشهرهای تهران، کرج، اراک، اصفهان، تبریز و ارومیه از تردد غیر ضروری در فضای باز خودداری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احد وظیفه، اظهار کرد: تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی نشان می دهد که تا سه روز آینده به سبب تداوم پایداری جو و سکون نسبی هوا، در شهرهای صنعتی و پر جمعیت شمال غرب، دامنه های جنوبی البرز و مرکز کشور به ویژه شهرهای تهران، کرج، اراک، اصفهان، تبریز و ارومیه انباشت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود، از این رو توصیه می شود در این مدت شهروندان به ویژه افراد آسیب پذیر شامل کودکان، سالمندان و بیماران تنفسی تا حد امکان از تردد غیر ضروری در فضای باز خودداری کنند.

وی تاکید کرد: سامانه بارشی که در روزهای قبل مناطق جنوبی کشور را در برگرفته بود، امروز همچنان در تنگه هرمز، دریای عمان، مناطقی از استان های هرمزگان، سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان فعال است و سبب بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت خواهد شد.

مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی افزود: امروز بارش در مناطق ساحلی استان های سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و تنگه هرمز از شدت بیشتری برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه هواشناسی به شهروندان در برابر آلودگی هوا

توصیه هواشناسی به شهروندان در برابر آلودگی هوا