مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1396 ساعت 15:502017-12-18اقتصادي

کوتاهی دستگاه ها در فعال کردن پتانسیل های فرودگاه و منطقه اقتصادی پیام


در منطقه ویژه اقتصادی پیام ظرفیت هایی وجود دارد که می تواند به رشد و توسعه سریع استان کمک کند، ولی این ثروت های عظیم بلااستفاده مانده اند.

- رییس کل دادگستری استان البرز گفت: در منطقه ویژه اقتصادی پیام ظرفیت هایی وجود دارد که می تواند به رشد و توسعه سریع استان کمک کند، ولی این ثروت های عظیم بلااستفاده مانده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد فاضلیان، رییس کل دادگستری استان البرز در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی که با حضور دادستان مرکز استان و مدیران کل ادارات عضو این شورا در محل دادگستری کل استان البرز برگزار شد گفت: وظیفه این شورا حفظ اراضی ملی و کمک به توسعه پایدار و متوازن استان است تا از ثروت های خدادادی در اختیار مردم به نحو مطلوبی استفاده شود.

وی افزود: خداوند نعمات زیادی را به استان البرز هدیه داده است و در حوزه صنایع، گردشگری و کشاورزی قابلیت های خوبی داریم که تلاش مدیران استانی می تواند به پیشرفت بیشتر استان کمک کند.

عالی ترین مقام قضایی استان البرز با تاکید بر اینکه باید تلاش شود رقابت سازنده و تعامل دستگاه ها به پیشرفت استان کمک کند به مشکلات فرودگاه پیام اشاره و بیان کرد: اخیرا در بازدیدی که از این مجموعه داشتیم مشخص شد قابلیت های خوبی برای توسعه استان را در خود جای داده است ولی مشخص نیست مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوتاهی دستگاه ها در فعال کردن پتانسیل های فرودگاه و منطقه اقتصادی پیام

کوتاهی دستگاه ها در فعال کردن پتانسیل های فرودگاه و منطقه اقتصادی پیام