مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1396 ساعت 15:452017-12-18فرهنگي

معاون امور هنری وزارت ارشاد درباره جشنواره موسیقی فجر چه گفت؟


معاون جدید امور هنری وزارت ارشاد از تحویل «شیوه نامه برگزاری» جشنواره موسیقی فجر به او خبر داد و گفت: خوشحالم که جشنواره موسیقی فجر در دوره سی و سوم خود قرار دارد چون سی و سه سالگی نماد کمال و جمال توأمان است.

- معاون جدید امور هنری وزارت ارشاد از تحویل شیوه نامه برگزاری جشنواره موسیقی فجر به او خبر داد و گفت: خوشحالم که جشنواره موسیقی فجر در دوره سی و سوم خود قرار دارد چون سی و سه سالگی نماد کمال و جمال توأمان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد مجتبی حسینی که به تازگی حکم معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دریافت کرده، در بازدید خود از دبیرخانه سی وسومین جشنواره موسیقی فجر اظهار کرد: خوشحالم که جشنواره موسیقی فجر در دوره سی و سوم خود قرار دارد چون سی و سه سالگی نماد کمال و جمال توأمان است.

وقتی به پوسترها نگاه می کنم و عدد سی و سه را جلوی عنوان جشنواره می بینم، از همت دوستانی که سال ها این جشنواره را برگزار کرده اند و به اینجا رسانده اند، خوشحال می شوم.

او ادامه داد: خوشبختانه امسال هم مسئولان جشنواره نهایت تلاششان را به کار گرفته اند که امیدوارم نتیجه آن مناسب فرهنگ غنی موسیقی در کشورمان باشد.

معاون امور هنری وزارت ارشاد گفت: آقای طالبی زحمت کشیدند و شیوه نامه برگزاری جشنواره موسیقی فجر را تهیه کردند و به من دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون امور هنری وزارت ارشاد درباره جشنواره موسیقی فجر چه گفت؟

معاون امور هنری وزارت ارشاد درباره جشنواره موسیقی فجر چه گفت؟