مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1396 ساعت 14:352017-12-18سياسي

نیشابوری: مردم هم باید به منشور حقوق شهروندی توجه کنند


در کنار دولت خود مردم هم باید به منشور حقوق شهروندی توجه کنند چراکه بسیاری از مشکلات آنها با اجرایی شدن دقیق این منشور و تبدیل شدن آن به قانون برطرف می شود.

- یک عضو حزب اسلامی کار گفت: در کنار دولت خود مردم هم باید به منشور حقوق شهروندی توجه کنند چراکه بسیاری از مشکلات آنها با اجرایی شدن دقیق این منشور و تبدیل شدن آن به قانون برطرف می شود.

محمد نیشابوری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به سالگرد رونمایی از منشور حقوق شهروندی اظهار کرد: رونمایی از منشور حقوق شهروندی کار خوبی بود که توسط دولت گذشته آقای روحانی انجام شد البته ضعف هایی هم دارد که مهمترین آن عدم تبدیل شدن این منشور به قانون است.

اینکه نهادها و سازمانهای وابسته به دولت موظف می شوند تا یک امر اخلاقی را رعایت کنند، کار خوبی است اما در جامعه مدنی امروز انجام امور اخلاقی باید از تضمینی به نام قانون بهره مند شود.

وی ادامه داد: ما از همان سال گذشته هم گفتیم که باید ضمانت اجرایی برای منشور حقوق شهروندی در نظر گرفته شود تا اگر فرد یا نهادی از اجرای آن سر باز زد، جرایمی اعم از توبیخ، تنبیه و یا بالاتر شامل حالش شود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب همچنین گفت: نهادها و قوای دیگر تحت امر رییس جمهور نیستند و از قوانینی که از مجلس بیرون می آید، پیروی می کنند به همین علت است که می گوییم م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیشابوری: مردم هم باید به منشور حقوق شهروندی توجه کنند

نیشابوری: مردم هم باید به منشور حقوق شهروندی توجه کنند