مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1396 ساعت 14:312017-12-18اجتماعي

کاهش سوانح در خطوط ریلی سیستان و بلوچستان


مدیرکل راه آهن جنوب شرق از کاهش سوانح ریلی در بین خطوط استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

- مجید ارجونی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: با توجه به اینکه برخی از مدارس در نزدیکی خطوط ریلی واقع شده اند جلسات متعددی با مسئولان به ویژه مسئولان آموزش و پرورش برگزار شده تا نکات ایمنی را به دانش آموزان ارائه دهند.

وی افزود: همچنین با توجه به خط ریلی زاهدان ـ چابهار نیز هماهنگی های لازم انجام شد و کتابچه های آموزشی ویژه ای توسط اداره کل راه آهن تهیه شده تا در اختیار معلمان قرار گیرد و دانش آموزان را نسبت به برخی مسایل آگاه کنند.

ارجونی بیان کرد: همچنین با دیگر ادارات نظیر نیروی انتظامی، مرزبانی، قرارگاه قدس، فرمانداری میرجاوه جلسات متعددی برگزار شده تا آگاهی های لازم را در خصوص خطرات عبور از روی خطوط ریلی به مردم ارائه دهند.

مدیرکل راه آهن جنوب شرق گفت: سخنرانی در نمازجمعه شهرستان میرجاوه در راستای فرهنگ سازی در این زمینه نیز از دیگر برنامه هایی بوده که توسط اداره کل راه آهن انجام شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون سه حادثه داشته ایم که خوشبختانه تلفات زیادی به دنبال نداشته است در سال های گذشته برخورد با شتر بسیار زیاد اتفاق می افتاد اما کارشناسان این اداره کل با حضور در روستاها با صاحبان شترها جلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش سوانح در خطوط ریلی سیستان و بلوچستان

کاهش سوانح در خطوط ریلی سیستان و بلوچستان