مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1396 ساعت 14:202017-12-18بين الملل

سکوت هند در مساله قدس صدای جهان عرب را درآورد


خبرگزاری رویترز به نقل از منابع دیپلماتیک گزارش داد، بالغ بر 12 تن از سفرای کشورهای عربی، دولت هند را به دلیل در پیش نگرفتن موضعی شفاف به منظور محکوم کردن اقدام یک جانبه آمریکا در به رسمیت شناختن شهر قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی بازخواست کرده و مورد انتقاد قرار داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این در حالی است که کشورهای سراسر جهان و حتی دو کشور فرانسه و انگلیس که هم پیمان آمریکا هستند از تصمیم دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسراییل و اعلام طرح انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به شهر قدس انتقاد کردند.

با این حال وزارت خارجه هند در یک بیانیه کوتاه و مبهم گفت: موضع هند منسجم و مستقل از هرگونه طرف سوم است.

این در حالی است که این بیانیه مبهم هیچ اشاره ای به مناقشه مربوط به شهر قدس نکرده و بسیاری در داخل هند از دولت این کشور انتقاد کرده و این بیانیه را ناکافی، مبهم و ضد فلسطینی خواندند.

یک منبع دیپلماتیک و یک منبع دولتی در هند گفتند: چند روز پیش فرستادگان چند کشور عربی شامل عربستان، مصر و کویت در شهر دهلی نو با ام .

جی .

اکبر از مقام های وزارت خارجه هند دیدار کردند تا دولت هند را در جریان نشست اتحادیه عرب در تاریخ 9 دسامبر به هدف محکوم کردن تصمیم آمریکا قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت هند در مساله قدس صدای جهان عرب را درآورد

سکوت هند در مساله قدس صدای جهان عرب را درآورد