مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1396 ساعت 14:152017-12-18سياسي

ارائه خدمات درمانی به 10 هزار زلزله زده منطقه غرب کشور


مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: با استقرار بیمارستان صحرایی به 10 هزار زلزله زده منطقه غرب کشور خدمات درمانی ارائه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایرج زاهدپور مدیرکل مدیریت بحران در جلسه شورای مدیریت بحران و شورای تأمین استان قزوین اظهار کرد: بیمارستان های صحرایی که در شهرستان ثلاث باباجانی استان کرمانشاه توسط استان قزوین مستقر شده اند با هماهنگی های به عمل آمده توسط نیروهای هلال احمر و اورژانس استان تاکنون به 10 هزار نفر خدمات ارائه کرده اند.

وی گفت: بیش از 250 کامیون اجناس و اقلام کمک های مردمی استان قزوین، از طریق دستگاه ها و با هماهنگی به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ارسال شده است.

زاهدپور تصریح کرد: 5 هکتار بافت فرسوده در حریم شهرها داریم که باید با تشویق ساخت وساز کنیم و استحکام سازی را داشته باشیم تا در مقابله با حوادث خسارت های کمتری متوجه این مناطق شود و در روستاها هم باید این رویه وجود داشته باشد.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین با اشاره به برنامه ریزی برای مقابله با حوادث زیاد طبیعی خاطرنشان کرد: نیاز به یک بانک اطلاعاتی از مناطق مختلف استان برای پیش بینی و امدادرسانی سریع در مواقع بحرانی داریم که با همکاری دستگاه های مربوطه انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات درمانی به 10 هزار زلزله زده منطقه غرب کشور

ارائه خدمات درمانی به 10 هزار زلزله زده منطقه غرب کشور