مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1396 ساعت 13:552017-12-18بين الملل

خلیفه حفتر: توافقنامه صخیرات مشروعیت خود را از دست داد


فرمانده نیروهای موسوم به "ارتش ملی لیبی" پایبندی این نیروها به دفاع از مردم لیبی با وجود تهدیدها علیه اش را اعلام و تاکید کرد، توافقنامه صخیرات مشروعیت قانونی خود را از دست داده است.

- فرمانده نیروهای موسوم به "ارتش ملی لیبی" پایبندی این نیروها به دفاع از مردم لیبی با وجود تهدیدها علیه اش را اعلام و تاکید کرد، توافقنامه صخیرات مشروعیت قانونی خود را از دست داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه اسکای نیوز عربی، خلیفه حفتر، فرمانده نیروهای موسوم به "ارتش ملی لیبی" در سخنانی به منظور اعلام پایان یافتن اعتبار توافقنامه سیاسی صخیرات که دو سال قبل به امضا رسیده بود، گفت: تمامی اسامی برخاسته از این توافقنامه مشروعیت خود را از دست دادند.

حفتر اظهار داشت: شهروندان لیبیایی اکنون احساس می کنند که صبرشان تمام شده و تحقق ثباتی که انتظارش را داشتند، با عملی نشدن تعهدات مسئولان سازمان ملل و چهره های سیاسی امضا کننده توافقنامه صخیرات اگر وهم و خیال نباشد، بسیار دور از دسترس است، تمامی آرزوهای مردم از دست رفت و آنها اعتمادشان به تمامی نهادهای داخلی و بین المللی را از دست دادند.

حفتر با انتقاد از نهادهای بین المللی و در راس آنها سازمان ملل گفت: ما نمی بینیم که نهادهای بین المللی که مدعی تلاش برای لیبی هستند، هیچ گونه اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلیفه حفتر: توافقنامه صخیرات مشروعیت خود را از دست داد

خلیفه حفتر: توافقنامه صخیرات مشروعیت خود را از دست داد