مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1396 ساعت 12:102017-12-18ورزشي

کارشناس والیبال: بانک سرمایه برای جام باشگاه های جهان باید تقویت می شد


ناصر شهنازی با اشاره به اهمیت کار تیمی گفت: اگر بخواهیم به صورت تک تک بازیکنان را بررسی کنیم باید اذعان کرد که از لحاظ بازیکن تیم بانک سرمایه نسبت به سایر تیم ها ضعیف تر بود.

- کارشناس والیبال در گفت وگو با ایسنا، در مورد ارزیابی نتایج تیم والیبال بانک سرمایه در جام باشگاه های جهان که با قبول سه شکست متوالی از گردونه رقابت ها کنار رفتند، اظهار کرد: باید واقعیت را قبول کنیم که برای حضور در جمع بهترین های جهان هم باید از لحاظ بازیکن بهترین ها را در اختیار داشته باشیم و هم از نظر هزینه هایی که برای تیم خرج می کنیم با بهترین ها در یک سطح باشیم.

تیم هایی که در جام باشگاه های جهان حاضر هستند گلچینی از بهترین بازیکنان جهان را در اختیار دارند اما در مقابل، تیم بانک سرمایه با گلچینی از بهترین والیبالیست های ایران راهی این تورنمنت شد.

همین مورد بین نماینده ایران با سایر تیم ها تفاوت ایجاد کرد.

او در ادامه افزود: تیم بانک سرمایه اگر می خواست در باشگاه های جهان نتیجه خوبی بگیرد باید حداقل از دو بازیکن معتبر که سابقه حضور در این سطح از رقابت ها را دارند و دارای شخصیت قهرمانی هستند، استفاده می کرد.

قبل از اعزام هم می دانستیم که باید برابر برترین باشگاه های دنیا بازی کنیم پس باید این ذهنیت را که می توانیم حتما با بازیکنان داخلی به نتایج خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس والیبال: بانک سرمایه برای جام باشگاه های جهان باید تقویت می شد

کارشناس والیبال: بانک سرمایه برای جام باشگاه های جهان باید تقویت می شد