موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - سربازان فراري - تامين اجتماعي - دانشگاه صنعتي شريف - مددجويان بهزيستي - مستمري مددجويان - دانشگاه صنعتي - بازنشستگان كشوري - همسان سازي حقوق بازنشستگان - امير قلعه نويي - جلال روح الله نژاد - نيكلاي ملادنوف - دوشان ولاهوويچ - محمدرضا انبيايي - شهر ايلام - توصيه هاي سلامت - موسيقي كرمانجي شمال خراسان - اسقاط خودروهاي فرسوده - گرندپري مجارستان - روابط عمومي ايرانسل - آرش اسحاقي - منطقه فتح المبين - نقص امنيتي در واتس اپ

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1396 ساعت 11:502017-12-18پزشكي

اینگونه بعد از خوردن حبوبات نفخ نکنید


انواع حبوبات به دلیل هضم نشدن قندشان در بدن باعث ایجاد نفخ می شوند.

به همین خاطر هم افراد مبتلا به بیماری های گوارشی مانند ریفلاکس و سوءهاضمه یا سالمندان و خانم های باردار باید در مصرف حبوبات احتیاط کنند تا دچار مشکلات احتمالی گوارشی نشوند.

- بهتر است که حبوبات در برنامه غذایی کودکان زیر 2 سال قرار نگیرد و بعد از آن هم از حبوبات به میزان کم در برنامه غذایی آن ها استفاده شود.

ایسنا - اگر به دنبال راهی بر انواع حبوبات، از نخود و لوبیا گرفته تا عدس و ماش، جزو محبوب ترین گیاهان پُرمصرف در سراسر جهان محسوب می شوند.

ای از بین بردن نفخ حبوبات هستید این مطلب را از دست ندهید.

انواع حبوبات، از نخود و لوبیا گرفته تا عدس و ماش، جزو محبوب ترین گیاهان پُرمصرف در سراسر جهان محسوب می شوند.

هرچند که همیشه این گروه از مواد غذایی به دلیل وجود پروتیین و آهن گیاهی در گروه گوشت ها قرار می گرفتند، اما اخیرا و به دلیل این که فاقد هر گونه چربی و کلسترول هستند، از گروه گوشت ها خارج شده اند و می توان مصرف آن ها را به صورت روزانه در برنامه غذایی گنجاند.

این در حالی است که بایدها و نبایدها یا اما و اگرهای مختلفی درباره مصرف حبوبات وجود دارند که سعی کرده ایم در ادامه این مطلب به طرح مهم ترین موارد آن ها بپردازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینگونه بعد از خوردن حبوبات نفخ نکنید

اینگونه بعد از خوردن حبوبات نفخ نکنید