مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1396 ساعت 10:312017-12-18سياسي

قدرت دفاعی کشور قابل مذاکره نیست


عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: قدرت دفاعی کشور قابل مذاکره نیست.

- محمد اسماعیلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از شاخصه های اصلی ایران اسلامی امنیت آن است که این موضوع به برکت خون شهدای هشت سال دفاع مقدس حاصل شده است.

وی با اشاره به اینکه وجود امنیت در کشور موجب عزت و آرامش و سربلندی شده است، اضافه کرد: قدرت دفاعی و موشکی ایران روز به روز افزایش پیدا خواهد کرد و به هیچ وجه قابل مذاکره نخواهد بود.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قدرت دفاعی ما متعلق به ملت ایران است، اضافه کرد: دولت نیز باید متوجه این امر باشد که ما در قدرت دفاعی هیچ مذاکره ای با غرب نداریم.

اسماعیلی با بیان اینکه غرب برای مذاکره با ایران باید خودش را اصلاح کند، افزود: امروز شاهد این هستیم که هر کجا جرم و جنایتی رخ می دهد، پای آمریکا و غرب در میان است.

وی با بیان اینکه غرب قبل از مذاکره با ایران باید پاسخگوی جنایات خود باشد، اضافه کرد: با این شرایط نمی توان هیچ مذاکره ای با غرب انجام داد.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر دولتی برای مسائل امنیتی و دفاعی کشور وارد مذاکره شود به مردم خیانت کرده است، تصریح کرد: در واقع همین سیستم دفاعی است که مملکت را حفظ کرده است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت دفاعی کشور قابل مذاکره نیست

قدرت دفاعی کشور قابل مذاکره نیست