مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1396 ساعت 10:252017-12-18پزشكي

بانک اطلاعاتی سمن های سلامت تشکیل می شود


در صدد آن هستیم با تشکیل بانک اطلاعاتی، توانمندسازی و توسعه کمی و کیفی سمن ها، راه توسعه سلامت را بیش از گذشته با سپردن امور مردم به دست خودشان هموار کنیم.

- معاون اجتماعی وزارت بهداشت نوشت: در صدد آن هستیم با تشکیل بانک اطلاعاتی، توانمندسازی و توسعه کمی و کیفی سمن ها، راه توسعه سلامت را بیش از گذشته با سپردن امور مردم به دست خودشان هموار کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وبدا دکتر محمد هادی ایازی با انتشار یادداشتی درباره سمن ها آورده است: خبر این است: " اجتماعی شدن نظام سلامت، هزینه های حوزه سلامت را کاهش می دهد.

" حال باید ببینیم برای اجتماعی کردن نظام سلامت، چه باید کرد؟ بی شک از یک سو مشارکت دستگاه های فرهنگ ساز، بین بخشی و مردم از اصلی ترین ارکان تحقق این مهم هستند.

از سویی دیگر پذیرفتن اینکه دولت به دلیل محدودیت در تامین منابع به تنهایی نمی تواند برای تقویت اقدامات در حوزه سلامت کاری انجام دهد، مشارکت افراد، سمن ها و انجمن ها در این حوزه حیاتی را دو چندان می کند.

زمانی که معاونت اجتماعی را در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاسیس کردیم، راه را یافتیم و اکنون وقت آن است که مسیر را با تقویت سمن های کارآمد در حوزه سلامت هموار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک اطلاعاتی سمن های سلامت تشکیل می شود

بانک اطلاعاتی سمن های سلامت تشکیل می شود