مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1396 ساعت 09:562017-12-18فرهنگي

فراخوان پانزدهمین جشن تصویر سال منتشر شد


پانزدهمین جشن تصویرسال و جشنواره فیلم تصویر در رشته های عکاسی، گرافیک و کاریکاتور و فیلم از اول تا بیستم اسفندماه 1396 برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، پانزدهمین دوره جشن تصویرسال و جشنواره فیلم تصویر از اول تا بیستم اسفندماه 1396 همچون دوره های گذشته در رشته های عکاسی، گرافیک و کاریکاتور و فیلم با در اختیار داشتن کلیه ی نگارخانه ها و تالارهای نمایش خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

امسال در کنار نمایشگاه سالانه در رشته های عکاسی، گرافیک و کاریکاتور دو بخش ویژه مسابقه و نمایشگاه یزد؛ شهر جهانی و ایران ساخت در کنار مسابقه عکس ایران ما و عکس های موبایلی در نظر گرفته شده است.

همچنین در ادامه رویکرد ویژه به جوانان، جایزه جوانان زیر 25 سال به یاد و نام محسن رسول اف هنرمند جوانی که شهریور ماه سال 1387 در سانحه سقوط هواپیما درگذشت، در رشته های عکاسی، گرافیک، کاریکاتور و فیلم از طریق آرای هیات داوری خاص هر رشته اهدا خواهد شد.

بخش جشنواره جشنواره ها همچون گذشته با همراهی سازمان سینمایی کشور، فیلم های برنده در جشنواره های فیلم برگزار شده در طول سال 1396 ایران به عنوان بخش جنبی جشنواره فیلم تصویر نمایش داده می شوند.

امسال هم فیلم های برنده و برگزیده بخش هنر و تجربه جشنواره فیلم فجر، جشنواره سینما حقیقت، جشنواره فیلم کوتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان پانزدهمین جشن تصویر سال منتشر شد

فراخوان پانزدهمین جشن تصویر سال منتشر شد