مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1396 ساعت 08:402017-12-18سياسي

تلاش احمدی نژادی ها برای ممانعت از کاندیداتوری لاریجانی در انتخابات 1400


گره زدن نام علی لاریجانی با انتخابات 1400 آن هم از سوی احمدی نژاد و یارانش در نوع خود جالب توجه است، تا جایی که برخی این نمایش سیاسی مردان دولت سابق را تلاش برای زنده ماندن در عرصه سیاست می دانند.

برای تحلیل این رفتار احمدی نژادی ها و شناختن جایگاه علی لاریجانی به عنوان اصولگرای معتدل، در میان احزاب سیاسی، کافی است تا گریزی به واکنش های چندگانه نسبت به حضور علی لاریجانی در انتخابات 1400 داشته باشیم.

صف آرایی صفر و صدی اصولگرایان در مقابل لاریجانی اصولگرایان در رابطه با احتمال حضور لاریجانی در انتخابات 1400 متفاوت موضع گیری می کنند.

در یک سوی میدان چهره های تندروی اصولگرایی و جمنا نشینان نشان دادند که همچون انتخابات مجلس دهم و ریاست جمهوری یازدهم و دوازدهم، چندان دلخوشی از لاریجانی ندارند و نگاه شان متفاوت است.

اما در مقابل این دیدگاه، اصولگرایان معتدل در انتخابات اخیر نشان دادند که هنوز چشم امیدشان به علی لاریجانی است و شانه به شانه لاریجانی معتدل در مسیر سیاست گام برمیدارند.

اختلاف سلیقه اصلاح طلبان بر سر لاریجانی چپ نشینان ارودگاه سیاست نیز از اما و اگرهای حضور لاریجانی در انتخابات 1400 مستثنی نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش احمدی نژادی ها برای ممانعت از کاندیداتوری لاریجانی در انتخابات 1400

تلاش احمدی نژادی ها برای ممانعت از کاندیداتوری لاریجانی در انتخابات 1400