مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1396 ساعت 08:252017-12-18سياسي

طراح مونوریل احمدی نژاد، میهمان اصلاح طلبان


داستان ناتمام مونوریل تهران و بعد قم و کرمانشاه به آن دو سال پرماجرای شهرداری احمدی نژاد برمی گردد که با یک ورق کاغذ پروژه ای میلیاردی را شروع کردند.

پروژه ای که احمدی نژاد با حرف و حمایت استادش، حمید بهبهانی، شروع کرد اما وقتی خود و استادش از بهشت رفتند، روی زمین ماند؛ پروژه ای که بعد از نزدیک به 12 سال حالا سروکله پیشنهاددهنده اش در شورای شهر پنجم تهران پیدا شد.

حمید بهبهانی، هفته گذشته هم زمان با جلسه شورای شهر با لبخند میهمان اصلاح طلبان بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه شرق، روزهایی که حمید بهبهانی، استاد احمدی نژاد در دانشگاه علم و صنعت، معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران بود و شرکت مطالعاتی را متشکل از دوستان و هم فکرانش در حوزه حمل ونقل تشکیل داده بود.

برای طرحی که اعضای شورای دوم و سوم بارها به نداشتن مطالعات آن اذعان داشتند، پول های زیادی به نام مطالعات تکمیلی پروژه مونوریل خرج شد که هیچ گاه گزارشی از نتایج آن مطالعات هم منتشر نشد.

بعدها هم که احمدی نژاد از شهرداری به ریاست جمهوری رسید، پرونده های مرتبط با او محرمانه شدند و آنچه می شد درباره مونوریل گفت، مهر محرمانه خورد.

شورای دوم و سوم با محوریت مهدی چمران و حسن بیادی و سایر اصولگرایان که حالا از گزینه شهرداری ای که به پاستور فرستاده بودند ناامید بودند، نمی خواستند در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراح مونوریل احمدی نژاد، میهمان اصلاح طلبان

طراح مونوریل احمدی نژاد، میهمان اصلاح طلبان