مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1396 ساعت 00:562017-12-17اقتصادي

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 26 آذر


فقط قیمت بنزین و گازوییل افزایش می یابد و 4 تا 5 هزار خودرو وارداتی با رانت در دست 4 تا 5 نفر است؛ از جمله پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته بودند.

- پربحث ترین اخبار یک مقام ارشد دولت با بیان اینکه از میان حامل های انرژی فقط قیمت بنزین و گازوییل افزایش می یابد، گفت : در دولت نرخ این 2 حامل به ترتیب 1500 و 400 تومان مصوب شده است.

نیمی از گَلّه ما را سگ چوپان خورده!" بیشترین مشکلات اقتصادی که تعطیلی کارخانجات و مراکز تولید را در پی داشته و سبب بیکاری و کسادی کسب و کار شده ناشی از واردات بی رویه و قاچاق کالا یا قاچاق شبه قانونی از مبادی رسمی است.

نیمی از کشور وام نگرفته اند/ به 10 میلیون نفر سبدکالا داده می شود" وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه به دنبال قطع یارانه کسی نیستیم، گفت: 32 میلیون وام در شبکه بانکی ثبت شده است اما شاید نیمی از کشور از وام بهره نگرفته اند و باید بر عدالت محور کردن تخصیص مالی تأکید کنیم.

3.

3 میلیون نفر بیکار داریم/ بودجه خانوار از سال 86 روند نزولی دارد" دستیار ویژه اقتصادی رییس جمهور گفت: نرخ مشارکت در مقایسه با 10 سال گذشته بسیار افزایش یافته و در حالی که 750 هزار شغل ایجاد شده ، اما با سه میلیون و 300 هزار بیکار روبه رو هستیم که بسیار جدی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 26 آذر

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 26 آذر