مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت 23:012017-12-17بين الملل

شلیک 2 راکت از غزه به سرزمین های اشغالی


صهیونیست ها می گویند یکی از 2 راکت ابتدایی و ساده ای که امشب از غزه به سمت فلسطین اشغالی شلیک شد، توانسته از سامانه پیچیده پدافند موشکی اسراییل بگذرد و روی یک ساختمان فرود بیاید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع صهیونیستی از شلیک 2 راکت از نوار غزه به سمت فلسطین اشغالی خبر دادند.

آنطور که یدیعوت آحارونوت خبر داده، یکی از این راکت ها، به یک ساختمان در شهر اشکلون برخورد کرده است؛ گزارش ها حاکی از آن است که این برخورد، هیچ خسارت جانی در پی نداشته است.

راکت بسیار ساده فلسطینی ها در حالی در اشکلون فرود آمده که رژیم صهیونیستی تاکنون میلیاردها دلار در پروژه های متنوع پدافند موشکی هزینه کرده است؛ یکی از منابع تأمین هزینه سرسام آور این پروژه ها، کمک های مالی آمریکا است.

صهیونیست ها سه سامانه پدافندی برای پوشش سه لایه در ارتفاع های مختلف ساخته اند.

فلاخن داوود بعنوان لایه میانی سپر دفاع موشکی رژیم صهیونیستی وارد خط وظیفه خواهد شد که به اذعان خود صهیونیست ها، دلیل اصلی عملیاتی کردن آن (علی رغم طی نکردن تمام آزمایشات و ناقص بودن برخی سیستم ها) تهدید جنبش مقاومت حزب الله به هدف قرار دادن ذخایر آمونیاک در بندر حیفا - در صورت آغاز جنگی جدید با لبنان - بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شلیک 2 راکت از غزه به سرزمین های اشغالی

شلیک 2 راکت از غزه به سرزمین های اشغالی