مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت 19:412017-12-17سياسي

عمار حکیم مطالبات مرجعیت در خصوص مسائل عراق را تشریح کرد


عمار حکیم دبیر کل حزب «جریان ملی حکمت» در سخنانی از زبان مرجعیت عراق، همه را به وحدت و دوری از تفرقه و ادامه دادن به مبارزه علیه تروریسم دعوت کرد و تأکید کرد که مرجعیت پیروزی علیه داعش را به تمامی قشرهای مختلف مردم عراق تبریک گفته است.

- عمار حکیم دبیر کل حزب جریان ملی حکمت در سخنانی از زبان مرجعیت عراق، همه را به وحدت و دوری از تفرقه و ادامه دادن به مبارزه علیه تروریسم دعوت کرد و تأکید کرد که مرجعیت پیروزی علیه داعش را به تمامی قشرهای مختلف مردم عراق تبریک گفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سید عمار الحکیم دبیر کل حزب جریان ملی حکمت در سخنانی گفت که سخنرانی مرجعیت دینی پیرامون پیروزی، تمام سخنان و نظرات درباره پیروزی، شرکت کنندگان در آن، عوامل آن و طرفهایی که این پیروزی به آنها اهدا و تبریک گفته می شود را خلاصه کرد.

سید عمار حکیم گفت: مرجعیت بزرگ دینی پیروزی را به پنج طرف یا عنوان اصلی اهدا کردند و تبریک گفتند که اولین آنها ملت عراق است، که مرجعیت دینی از آن با عبارات پر محتوی یاد کرد، از جمله توصیف ملت عراق به عظیمترین ملت.

عمار حکیم افزود: عظمت ملت عراق از مرجعیت دینی خود سرچشمه می گیرد، مرجعیتی که کنار ملت عراق با نظرات و نصایح و همراهی خود ایستاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمار حکیم مطالبات مرجعیت در خصوص مسائل عراق را تشریح کرد

عمار حکیم مطالبات مرجعیت در خصوص مسائل عراق را تشریح کرد