مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت 19:002017-12-17اجتماعي

سرخط اخبار اجتماعی ایسنا در آخرین یکشنبه آذرماه


ادامه وضعیت اضطراری در کرمانشاه،تصمیم جدید دولت برای کوله بران، تعطیلی مدارس تهران در روز دوشنبه به دلیل تشدید آلودگی هوا، پس گرفتن سومین سوله مدیریت بحران شهر تهران از صدا و سیما و اوضاع نابسامان دستگاه های سنجش آلودگی هوا در شهر تهران بخشی از مهم .

- ادامه وضعیت اضطراری در کرمانشاه،تصمیم جدید دولت برای کوله بران، تعطیلی مدارس تهران در روز دوشنبه به دلیل تشدید آلودگی هوا، پس گرفتن سومین سوله مدیریت بحران شهر تهران از صدا و سیما و اوضاع نابسامان دستگاه های سنجش آلودگی هوا در شهر تهران بخشی از مهم ترین اخبار امروز تحریریه اجتماعی ایسنا بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تا زمان انتشار این بسته خبری، حدود 70 خبر و گزارش در سرویس اجتماعی ایسنا منتشر شده است که در ادامه برخی از مهم ترین اخبار آن می آید: معاون عمرانی استانداری تهران از تهران از صدا و سیما پس گرفته شد.

این سوله که برای ضبط برنامه تلویزیونی در اختیار صداوسیما قرار گرفته بود، حالا به کاربری اصلی خود برگشته است.

سوله در منطقه سه شهرداری در ضلع جنوب شرقی پارک ملت قرار دارد که از سوی مدیریت شهری قبلی به برنامه سازان شبکه دو تعلق گرفته بود به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پنج تیتر زیر، خبرهای اول و پربازدید امروز اجتماعی ایسنا تا لحظه انتشار این گزارش هستند:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرخط اخبار اجتماعی ایسنا در آخرین یکشنبه آذرماه

سرخط اخبار اجتماعی ایسنا در آخرین یکشنبه آذرماه