مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت 18:062017-12-17اقتصادي

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران: هدر روی گاز در خطو لوله به زیر 2 درصد رسید


مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران از افزایش 7.

5 درصدی انتقال گاز در سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: هدر روی گاز به 2 درصد رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس سعید توکلی در نشست خبری که عصر امروز در شرکت انتقال گاز  برگزار شد، با بیان اینکه شرکت انتقال گاز از نظر حجم تاسیسات در رتبه نخست آسیا و بعد از آمریکا، روسیه و کانادا در رتبه چهارم دنیا قرار دارد، افزود: در تاریخ 23 آذرماه سال جاری 746 میلیون مترمکعب گاز در شبکه انتقال گاز منتقل شده است که در مقایسه با سال گذشته 52 میلیون مترمکعب افزایش داشته است.

وی با تاکید بر اینکه انتقال گاز پایدار و طبیعی از مهم ترین وظایف شرکت ملی انتقال گاز است، افزود: بر اساس چشم انداز سال 1404، از 36 هزار کیلومتر خط لوله انتقال گاز فشار قوی به 45 هزار کیلومتر خواهیم رسید و تعداد مراکز بهره برداری تا سال 1404، از 40 مرکز به 74 مرکز می رسد.

همچنین تعداد ایستگاه تقویت فشار از 79 ایستگاه به 130 ایستگاه و میزان انتقال گاز از 234 میلیارد مترمکعب به 400 مترمکعب خواهد رسید.

توکلی در ادامه با تاکید بر اینکه یکی از مهم ترین موارد مورد نظر شرکت انتقال گاز رعایت حریم با شرکت های ذیربط دیگر است، تصریح کرد: از مهم ترین مسئولیت های اجتماعی شرکت انتقال گاز، رعایت حریم ها است و یکی از دغدغه های مهم این است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران: هدر روی گاز در خطو لوله به زیر 2 درصد رسید

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران: هدر روی گاز در خطو لوله به زیر 2 درصد رسید