مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت 18:052017-12-17اقتصادي

زارع: قاچاقچیان از خدمات مالی، بانکی و بیمه ای محروم می شوند


سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از مصوبه این کمیسیون برای محرومیت قاچاقچیان از خدمات مالی، بانکی و بیمه ای خبر داد و گفت که همچنین برای واگذاری یا اجاره کارت بازرگانی مجازات در نظر گرفته شده است.

- رحیم زارع در گفت وگو با ایسنا با اشاره به جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در جلسه امروز کمیسیون، مواد الحاقی لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به تصویب رسید که در آن وزارت صنعت مکلف به ابلاغ ضوابط تجاری در فرآیندهای تجارت و همچنین ایجاد سامانه ظرف مدت سه ماه شده است.

وی افزود: یکی دیگر از مصوبات مهم، تکلیف دولت به ایجاد سامانه های هوشمند است به طوری که افراد متخلف که ارتکاب به قاچاق داشته اند از خدمات مالی، بانکی، بیمه ای، حمل و نقل، گارانتی و نگهداری محروم می شوند و این امر باید در سامانه قید شود.

مصوبه دیگر این است که واردکنندگان کالا باید منشاء ارز خود را افشا و اعلام کنند به این ترتیب که هر کالایی که وارد کشور می شود باید مشخص شود که ارز آن از کجا تامین می شود تا مشمول قاچاق ارز و پولشویی نشود در این غیر این صورت اموال مصادره و توقیف خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در مصوبه دیگری هرگونه سوء استفاده از کارت بازرگانی از جمله واگذاری آن به غیر و بهره ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زارع: قاچاقچیان از خدمات مالی، بانکی و بیمه ای محروم می شوند

زارع: قاچاقچیان از خدمات مالی، بانکی و بیمه ای محروم می شوند