مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت 17:552017-12-17اقتصادي

40 درصد راه های خراسان رضوی نیازمند رویه آسفالت هستند


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان رضوی گفت: 40 درصد راه های استان نیازمند رویه آسفالت هستند و امسال 150 کیلومتر رویه آسفالت ایجاد شده است.

- ابراهیم نصری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: 88 دوربین در جاده های استان نصب شده است و 36 سامانه جدید نظارتی نیز در حال نصب شدن هستند.

وی خاطرنشان کرد: 147 نقطه پرحادثه در خراسان رضوی شمارش شده که اقداماتی به منظور آشکارسازی این نقاط انجام شده و 4 نقطه پرحادثه به طور کامل رفع حادثه شدند و 9 نقطه در حال رفع حادثه هستند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان رضوی در خصوص تلفات جاده ای، تصریح کرد: در هفت ماهه نخست امسال تلفات جاده ای کاهش یافت که البته طبق چشم انداز باید 15 تا 20 درصد کاهش پیدا می کرد اما به طور مثال باید اشاره کرد که در بحث تصادفات امسال، تصادف یک اتوبوس در یکی از محورهای استان، آمار تلفات جاده ای مان را جابه جا کرد.

نصری خاطرنشان کرد: در سال 95 تلفات جاده ای نسبت به سال 94، 143 نفر کاهش داشت اما در برخی از جاده های روستایی، کاهش و افزایش تلفات، در نوسان است و در طی یکسال مشاهده می کنیم که آمار یک محور روستایی کاهش می یابد و سال بعد متاسفانه افزایش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 درصد راه های خراسان رضوی نیازمند رویه آسفالت هستند

40 درصد راه های خراسان رضوی نیازمند رویه آسفالت هستند