مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت 17:052017-12-17سياسي

حمل و نقل ایران باید رقابتی شود/ لزوم حرکت حذف بارنامه کاغذی


وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه حمل و نقل ایران برای توسعه نیاز به رقابت پذیر بودن دارد، اظهار کرد: هر چند در این زمینه اقدامات مثبتی صورت گرفته اما همچنان ما نیاز داریم بر تمام توان بالقوه کشور در این حوزه استفاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس آخوندی در مراسم گرامیداشت روز حمل و نقل تصریح کرد: حمل و نقل دامنه بسیار گسترده ای دارد و تاثیری جدی در تولید ناخالص داخلی می گذارد تا جایی که امروز برای تعیین پایگاه یک کشور در مسیر توسعه به وضعیت حمل و نقل در بخش های مختلف پرداخته است.

وی با اشاره به پیشرفت قابل توجه حمل و نقل زیرساختی ایران در ایام پس از انقلاب، توضیح داد: پیش از انقلاب ما تنها 54 هزار کیلومتر راه آسفالت در کشور داشتیم اما این رقم در حال حاضر به بیش از 200 هزار کیلومتر افزایش یافته که نشان دهنده رشد چهار برابری است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در کنار آن تعداد وسایل نقلیه ایران نیز از حدود 2 میلیون به بیش از 20 میلیون رسیده و به شکل سالانه نیز بیش از یک میلیون خودرو پلاک گذاری می شود که همه اینها نشان دهنده آن است که در کنار توسعه زیرساخت ها باید برای بهبود خدمات نیز اقداماتی جدی صورت گیرد.

آخوندی با اشاره به سیاست های پنج گانه این وزارتخانه برای افزایش ایمنی در جاده ها تاکید کرد: ایمنی وضعیت جاده، وسیله نقلیه، نحوه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمل و نقل ایران باید رقابتی شود/ لزوم حرکت حذف بارنامه کاغذی

حمل و نقل ایران باید رقابتی شود/ لزوم حرکت حذف بارنامه کاغذی