مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت 16:552017-12-17اقتصادي

فروشگاه ایرانیان چه خدماتی ارائه می دهد؟


مدیریت امورمشتریان فروشگاه ایرانیان گفت: در این فروشگاه با توجه به دغدغه مشتریان به منظور کیفیت بالای محصولات تمامی اجناس فروشگاه بزرگ ایرانیان با ضمانت کیفیت و اصل بودن محصول به فروش می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، کاظم عیسی نژاد مدیر باشگاه مشتریان فروشگاه بزرگ ایرانیان"، گفت: یکی از بزرگ ترین فروشگاه عرضه پوشاک در تهران، تحت عنوان فروشگاه بزرگ ایرانیان از آبان ماه سال 1385 در بازار تک فروشی تهران به نام بازار امامزاده حسن (ع) افتتاح شد؛ که در طول این سال ها با گسترش دایره خدمات و تنوع کالاها توانسته است رضایت مشتریان خود را هر چه بیشتر جلب کند.

عیسی نژاد افزود: فعالیت و ارائه خدمت این فروشگاه در عرضه مستقیم انواع پوشاک از جمله پوشاک مردانه، شامل کت و شلوار، کت تک، شلوار تک جین، کتان، کاپشن، سوییشرت، لباس زیر، لباس های اداری، مجلسی و .

پوشاک بانوان، شامل، مانتو و پالتو، کاپشن، شال و روسری، لباس شب، لباس نامزدی، انواع کت دامن و کت شلوار زنانه، انواع دامن، تاپ، جوراب، لباس زیر و.

لباس کودک برای همه سنین دخترانه و پسرانه و همچنین کیف و کفش، آرایشی و بهداشتی، زیورآلات، عینک، انواع کتانی و کفش های مجلسی، صندل های طبی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروشگاه ایرانیان چه خدماتی ارائه می دهد؟

فروشگاه ایرانیان چه خدماتی ارائه می دهد؟