مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت 16:452017-12-17اقتصادي

نوبخت: منابع حاصل از صرفه جویی در یارانه ها صرف حمایت از نیازمندان می شود


در جلسه عصر امروز کمیسیون برنامه و بودجه با حضور نوبخت و معاونین سازمان برنامه و بودجه، به کلیات لایحه بودجه سال 1397 کل کشور رسیدگی شد.

- محمدرضا تابش در گفت و گو با ایسنا در تشریح این جلسه، گفت: در این جلسه دکتر نوبخت تاکید کرد منابع حاصله از صرفه جویی در یارانه ها به خزانه نخواهد رفت و صرف حمایت موثرتر از نیازمندان خواهد شد.

به گفته وی، نوبخت صادرات غیرنفتی را 47 میلیارد دلار، میزان منابع حاصله از فروش نفت را 101 میلیارد دلار، قیمت نفت هر بشکه 55 دلار و قیمت دلار را 3500 تومان و پیش بینی رشد اقتصادی را شش درصد عنوان کرد و اهداف کلیدی بودجه سال آینده را رشد، اشتغال، حمایت از تولید و مبارزه با فقر دانست.

تابش ادامه داد: در جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه، پورمحمدی معاون سازمان برنامه و بودجه به تشریح ویژگی های لایحه بودجه سال 1397 پرداخت و اعلام کرد که اصول شفافیت، تمرکززدایی، عدالت گرایی، مبارزه با فقر و فساد و اهتمام به توسعه هدفمند کشور، در تدوین بودجه مدنظر قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: بر اساس این گزارش برای اتمام پروژه های عمرانی و تسریع در بهره برداری از آنها با مشارکت بخش خصوصی، 15هزار میلیارد تومان و 10 درصد منابع صندوق توسعه ملی (به شرط تصویب مجلس) در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوبخت: منابع حاصل از صرفه جویی در یارانه ها صرف حمایت از نیازمندان می شود

نوبخت: منابع حاصل از صرفه جویی در یارانه ها صرف حمایت از نیازمندان می شود