مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت 16:352017-12-17فرهنگي

معرفی برگزیدگان چهارمین جشنواره «نوای خرم»


چهارمین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرم) با حضور اسماعیل دلفراز مدیرعامل و مهدی مهدوی، معاونت طرح و توسعه بیمه سرمد با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بیمه سرمد"، در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرم)، ضمن تجلیل از مدیران حامی برگزاری این جشنواره به ویژه مدیرعامل بیمه سرمد به عنوان بزرگ ترین حامی جشنواره، جوایز برگزیدگان بخش رقابتی این رویداد موسیقایی توسط مدیرعامل این شرکت به برگزیدگان اهدا شد.

65 اجرا متشکل از 172 هنرآموز در دو سطح به عنوان برگزیده نهایی جشنواره، توسط هیات داوران انتخاب شدند.

در چهارمین دوره جشنواره نوای خرّم، یک هزار و 150 هنرمند کودک و نوجوان در قالب 518 اجرا از 25 استان و 64 شهر کشور آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرند که در سه مرحله بازبینی تصاویر آثار رسیده، 212 اجرا به مرحله رقابتی راه یافتند که در حضور داوران جشنواره در طی روزهای 16 و 17 آذرماه در فرهنگسرای نیاوران و روزهای 22 و 23 آذرماه در فرهنگسرای ارسباران تهران به اجرای آثار خود پرداختند.

هم نوازی میلاد کیایی نوازنده سنتور و بابک شهرکی نوازنده ویولن، تک نوازی تار بارمان رسولی نژاد، اجرای گروه موسیقی سورنا شیراز و هم نوازی بردیا صدرنوری نوازنده پیانو و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برگزیدگان چهارمین جشنواره «نوای خرم»

معرفی برگزیدگان چهارمین جشنواره «نوای خرم»