مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت 16:102017-12-17سياسي

65هزار معلم در سال جاری بازنشسته می شوند


عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس با اشاره به اینکه بودجه نویسی روی کاغذ مشکلی را از معلمان حل نمی کند، خواستار اذن رهبری و مصوبه مجلس برای برداشت از صندوق توسعه ملی به منظور وصول طلب فرهنگیان شد.

- حسین مقصودی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه در سال جاری 65هزار معلم بازنشسته می شوند، از معوقات بالای دولت به معلمان در سال های اخیر انتقاد کرد و گفت: با بودجه نویسی روی کاغذ مشکل معلمان حل نمی شود.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تنها راه وصول طلب معلمانی که در سال جاری بازنشسته می شوند، برداشت از صندوق توسعه ملی با اذن مقام معظم رهبری و مصوبه مجلس است، افزود: غیر از برداشت از صندوق توسعه ملی هر پیشنهادی غیرعملیاتی، به بیراهه رفتن است و تنها روی کاغذ خواهد ماند.

مقصودی با بیان اینکه معلمان در تمام دولت ها از اول انقلاب و به ویژه در این دولت مظلوم واقع شده و با انواع بی توجهی ها مواجه شده اند، تصریح کرد: از مجلس و دولت می خواهم قبل از اینکه صدای معلمان از تحصن و خارج از کلاس، به سمت و سوی حرکات و شعار های ساختارشکن برود، فکری اساسی کنند.

وی ادامه داد: یکی از پایه های اصلی تغییر در هر نظامی به ویژه یکی از پایه های پدیدآورندگان دهه فجر 57 معلمان و دانش آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

65هزار معلم در سال جاری بازنشسته می شوند

65هزار معلم در سال جاری بازنشسته می شوند