مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت 16:102017-12-17سياسي

موافقت نمایندگان با تهاتر هزینه های اجرایی آسفالت با تحویل قیر رایگان


با موافقت نمایندگان مجلس تهاتر سایر هزینه های اجرای آسفالت و مابه التفاوت تأمین مالی توسط کارفرما برای این امر با تحویل قیر رایگان انجام می شود.

- نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه، 26 آذر ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح اصلاح قانون بودجه سال 96 کل کشور با الحاق بند الف به ماده واحده قانون بودجه با 149 رأی موافق، 59 رأی مخالف و10 رأی ممتنع از مجموع 247 موافقت کردند که بر اساس آن نمایندگان تهاتر سایر هزینه های اجرای آسفالت و مابه التفاوت تأمین مالی توسط کارفرما برای این امر با تحویل قیر رایگان را پذیرفتند.

کاتب در مخالفت با بند (الف) الحاقی ماده واحده این طرح درباره تهاتر هزینه های آسفالت و قیر و اختصاص قیر رایگان به دستگاه های اجرایی گفت: ما انتظاری که از کمیسیون برنامه و بودجه داشتیم این بود که اصلاح صورت گیرد اما الان اتفاقی که افتاده است این است که عیناً همان متن را آورده اند.

وی ادامه داد: اگر در حال انجام تهاتر قیر هستیم، تهاتر یک بحث فساد آمیز است و این در حالی است که طی دو سال گذشته پروژه های قیربه عنوان موضوع آسفالت روستایی انجام می شود و زمانی که اعلام کنیم مابه التفاوت تأمین مالی، توسط کارفرما است این امر بدین معنا تلقی می شود که ما بابت بدهی کارفرماها به پیمانکاران قیر بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت نمایندگان با تهاتر هزینه های اجرایی آسفالت با تحویل قیر رایگان

موافقت نمایندگان با تهاتر هزینه های اجرایی آسفالت با تحویل قیر رایگان