مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت 16:002017-12-17سياسي

مرز پرویزخان و تمرچین به زودی بازگشایی می شوند


نماینده مردم گیلانغرب، سرپلذهاب و قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی خبر داد که به زودی مرزهای پرویزخان و تمرچین بازگشایی می شوند.

- فرهاد تجری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص بازگشایی مرز پرویز خان در استان کرمانشاه، اظهار داشت: مرز پرویز خان یکی از مرزهای پر رونق استان کرمانشاه و به نوعی می توان گفت که پررونق ترین مرز مشترک ایران و عراق بوده است.

نماینده مردم گیلانغرب، سرپلذهاب و قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیشتر صادرات ایران که منتهی به تقویت بنیه تولیدی کشور می شود و عامل سودآوری و ارزآوری برای کشور است، از این مرز انجام می شود، بیان کرد: به دلیل اختلافات پیش آمده بین اقلیم کردستان و دولت مرکزی عراق، متاسفانه شاهد بسته شدن مرز پرویزخان بودیم.

نایب رییس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این مدت نشست ها، اعترضات و پیگیری های متعددی در خصوص بازگشایی مرز پرویزخان انجام شده است، ادامه داد: بعد از بسته شدن مرز پرویزخان، شاهد وقوع زلزله در استان کرمانشاه بودیم و بازگشایی مرز به عنوان منفذی که عامل حرکت و پویایی اقتصادی در منطقه است، شناخته می شود.

وی با تاکید بر اینکه بازگشایی مرز پرویزخان لازم بود، افزود: در جلساتی که با حضور رییس جمهور، معاون اول وی و رییس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرز پرویزخان و تمرچین به زودی بازگشایی می شوند

مرز پرویزخان و تمرچین به زودی بازگشایی می شوند