مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت 15:502017-12-17حوادث

جزییات آتش زدن ماموران به دست تبهکار


شرور محله کمالشهر کرج که برای فرار از دست مأموران، آنها را با بنزین به آتش کشیده و موجب شهادت سرباز وظیفه کلانتری شده بود، جزییات روز واقعه را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران نوشت: صبح دهم آبان، سه مأمور کلانتری کمالشهر به همراه سرباز وظیفه که با شکایت ساکنان محلی برای دستگیری تبهکار فراری به خانه او مراجعه کرده بودند، وقتی متوجه شدند راهی برای ورود ندارند، با در دست داشتن حکم قضایی از یک کلیدساز خواستند در را باز کند اما متهم که حاضر نبود به هیچ طریقی تسلیم شود برای این که راه فرارش را باز کند، ظرف بنزین گوشه حیاط را برداشت و آن را بر سر و صورت مأموران و مرد کلیدساز پاشید و با یک کبریت همه را به آتش کشید.

مصدومان پس از این واقعه به بیمارستان انتقال یافته و تحت درمان قرار گرفتند.

در این میان سرباز وظیفه پویا اشکانی که به شدت مصدوم شده و به بیمارستان انتقال یافته بود، پس از تحمل 40 روز رنج سرانجام روی تخت بیمارستان جان باخت و به شهادت رسید.

سرهنگ جواد صفایی، رییس پلیس آگاهی استان البرز در این باره به خبرنگار حوادث ایران گفت: در این عملیات سه مأمور درجه دار، سرباز اشکانی و کلیدساز آسیب دیدند اما متهم که قصد داشت از طریق دیوار همسایه فرار کند با تلاش مأموران کلانتری دستگیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات آتش زدن ماموران به دست تبهکار

جزییات آتش زدن ماموران به دست تبهکار