مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت 14:502017-12-17سياسي

حضور پررنگ بازی سازان در جشنواره بازی های رایانه ای تهران


نشست هم افزایی کشوری هفتمین جشنواره بازی های رایانه ای تهران با حضور نمایندگان ادارات کل ارشاد استان های کشور به میزبانی بنیاد ملی بازی های رایانه ای برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد حاجی میرزایی - دبیر هفتمین جشنواره بازی های رایانه ای تهران - در این جلسه گفت: نه تنها هر سال تعداد بازی های رسیده به جشنواره افزایش یافته بلکه رشد کیفی بازی ها نیز کاملا محسوس است.

وی افزود: در جشنواره سال گذشته 206 اثر در بخش های مختلف بازی نامه، بازی PC، بازی اندروید و بازی iOS به جشنواره رسید.

نکته جالب درباره این بازی ها این بود که دو سوم این بازی ها از خارج از تهران به جشنواره رسیده بود و در نهایت هم بازی شتاب در شهر 2 که در استان مرکزی ساخته شده بود، برنده عنوان بهترین بازی سال شد.

دبیر جشنواره بازی های رایانه ای با بیان این که اگر چند سال پیش بازی شتاب در شهر 2 را به عنوان یک بازی ایرانی معرفی می کردیم، هیچ کس باورش نمی شد گفت: در جریان چند پروژه بازی سازی هستم و در جشنواره امسال خواهید دید که به طور محسوسی صنعت بازی سازی نسبت به بهترین بازی سال گذشته از نظر فنی و کیفی پیشرفت داشته است.

حاجی میرزایی با بیان این که از دوره سال گذشته جشنواره، بخش ویژه ای برای استان ها درنظر گرفته شد گفت: استعدادهای بسیار خوبی در سراسر کشور وجود دارند و اگر بتوان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پررنگ بازی سازان در جشنواره بازی های رایانه ای تهران

حضور پررنگ بازی سازان در جشنواره بازی های رایانه ای تهران