مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت 14:202017-12-17سياسي

تجهیز ناوگان حمل بار یزد به سامانه کنترل آنلاین


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای یزد با اشاره به نصب سامانه سپهتن بروی تمام ناوگان حمل مسافر در استان، گفت: نصب سامانه کنترل آنلاین برای کامیون ها دردستور کار راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن صادقیان در جریان دیدار مدیران اداره کل راهداری و حمل و نقل استان با آیت الله محمدرضا ناصری یزدی که به مناسبت گرامیداشت هفته حمل و نقل انجام شده است، با اشاره به اقدامات انجام شده در این اداره کل، اظهار کرد: تمام جاده های استان یزد با نصب سامانه های هوشمند کنترل سرعت و تردد به صورت آنلاین تحت کنترل هستند.

وی با اشاره به این که این سامانه از سال آینده بر روی کامیون های یزد هم نصب می شود، افزود: نصب این سامانه علاوه بر این که به صورت دقیق تمام فعالیت های راننده را تحت پوشش قرار می دهد، هشدارهای لازم را به راننده در حین رانندگی می دهد تا جلوی تصادفات گرفته شود .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل عمومی استان یزد در ادامه با بیان این که حضور فیزیکی در شرایط فعلی نمی تواند خدمات لازم برای امنیت راه ها را تامین کند، گفت: با اقدامات صورت گرفته در زمینه نظارت برخط اقدامات لازم صورت گرفته که بتوانیم بخش قابل توجهی از تصادفات را کاهش دهیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز ناوگان حمل بار یزد به سامانه کنترل آنلاین

تجهیز ناوگان حمل بار یزد به سامانه کنترل آنلاین