مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت 13:562017-12-17بين الملل

آخرین تحولات شهر مهم «الخوخه» استان الحدیده


درگیری‎های شدید نیروهای ارتش یمن و انصارالله با شبه‎نظامیان ائتلاف سعودی بویژه پس از محاصره «الخوخه» استان الحدیده و اسارت ده‎ها شبه‏نظامی، - درگیری‎های شدید نیروهای ارتش یمن و انصارالله با شبه‎نظامیان ائتلاف سعودی بویژه پس از محاصره الخوخه استان الحدیده و اسارت ده‎ها شبه‏نظامی، اکنون به مرکز شهر رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شهر مهم الخوخه در جنوب غرب استان الحدیده واقع در ساحل غربی یمن، این روزها شاهد درگیری‎های شدید بین نیروهای یمنی و شبه نظامیان ائتلاف سعودی است؛ بویژه اینکه ارتش یمن و انصارالله به عمق الخوخه نفوذ کردند و شبه نظامیان مستقر در این شهر را تحت محاصره خود قرار داده‎اند.

حمله ائتلاف به شهرهای جنوبی استان الحدیده با هدف پیشروی و اشغال شهر بندی الحدیده همزمان با اتفاقات اخیر در صنعاء که به کشته شدن علی عبدالله صالح منجر شد، آغاز شد.

در ابتدا شبه نظامیان وابسته به ائتلاف عربستان شهر الخوخه را اشغال کردند اما اکنون در محاصره ارتش یمن قرار گرفته اند و طبق گفته مقامات یمنی بزودی این شهر از وجود آنان پاکسازی می شود.

منابع محلی یمن می‎گویند که نیروهای یمنی در ادامه محاصره شبه نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی در شهر الخوخه استان الحدیده واقع در غرب یمن، کمین‎های غافلگیرکننده‎


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین تحولات شهر مهم «الخوخه» استان الحدیده

آخرین تحولات شهر مهم «الخوخه» استان الحدیده