مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت 13:402017-12-17سياسي

وضعیت مرز دوغارون در شان کشور ما نیست


متاسفانه این چیزی که در حال حاضر به عنوان مرز ما در دوغارون وجود دارد در شأن کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری افغانستان نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود بنانژاد مشهدی امروز در جلسه هم اندیشی تعاملات اقتصادی اتاق های اصناف مشهد و پیشه وران هرات افغانستان در هتل پردیسان مشهد اظهار کرد: سال های سال مسایلی در کشور افغانستان اتفاق افتاد و ما ایرانی ها همواره در کنار برادران دینی، مذهبی و برادران هم کیش و آیینی خود حضور داشتیم و با آن ها همراه شدیم.

وی ادامه داد: همچنین مردم ما در رفع معضلات و مشکلات به مردم افغانستان یاری رساندند، علاوه بر اینکه در تمام این سال ها اتفاقاتی در این کشور افتاد اما در حال حاضر کشور افغانستان نیز به سمت سازندگی و ایجاد کارگاه های تولیدی گام برداشته است.

رییس اتاق اصناف مشهد افزود: ما باید برنامه ریزی ‎های خود را به گونه ای پیش ببریم که بتوانیم به یک فکر مشترک در بین دو کشور دست پیدا کنیم، در حال حاضر نیز سرمایه گذاران زیادی را داریم که در کشور ما کار می کنند و بخش های صنعتی و تجاری خوبی را نیز اداره می کنند.

بنانژاد خاطرنشان کرد: ما خیلی راحت می توانیم ارتباطات خود را با افغانستان ایجاد کنیم و می توانیم به لحاظ هم زبانی و فرهنگی سرمایه گذاری های بسیاری را انجام دهیم و زمینه را برای مبادلات تجاری هموا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت مرز دوغارون در شان کشور ما نیست

وضعیت مرز دوغارون در شان کشور ما نیست