مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت 10:562017-12-17حوادث

از سوی دادستان یاسوج جزییات دستگیری متهمان پرونده سرقت مسلحانه گچساران تشریح شد


دادستان عمومی و انقلاب یاسوج با اعلام جزییاتی از چگونگی دستگیری سارقان سرقت مسلحانه شهریور امسال در گچساران که هفته گذشته انجام شد گفت:بیش از هفت کیلو گرم طلای به سرقت رفته توسط این سارقان به خانواده مال باخته تحویل داده شد.

- جزییات دستگیری متهمان پرونده سرقت مسلحانه گچساران تشریح شد دادستان عمومی و انقلاب یاسوج با اعلام جزییاتی از چگونگی دستگیری سارقان سرقت مسلحانه شهریور امسال در گچساران که هفته گذشته انجام شد گفت:بیش از هفت کیلو گرم طلای به سرقت رفته توسط این سارقان به خانواده مال باخته تحویل داده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور مهرداد کرمی دادستان یاسوج گفت: در پی انجام سرقتی مسلحانه از یکی از طلافروشی های شهر گچساران در شهریور ماه امسال که متاسفانه به کشته شدن دو نفر منتهی شد، به منظور شناسایی هر چه سریعتر سارقان مسلح دستورات قضایی لازم صادر و کارهای اطلاعاتی و عملیاتی مناسبی آغاز شد.

دادستان یاسوج افزود: پس از انجام پیگیری ها و رصد های لازم و مناسب، بالاخره این دو سارق مسلح فراری که دو برادر 24 و 26 ساله طی عملیاتی دستگیر شدند و تحقیقات از آنان آغاز شد.

کرمی تصریح کرد:پس از انجام بررسی های لازم طلاهای به سرقت رفته به میزان هفت کیلو و 463 گرم نیز کشف و ضبط و سپس به خانواده مال باخته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سوی دادستان یاسوج جزییات دستگیری متهمان پرونده سرقت مسلحانه گچساران تشریح شد

از سوی دادستان یاسوج جزییات دستگیری متهمان پرونده سرقت مسلحانه گچساران تشریح شد