مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت 09:152017-12-17سياسي

22 طرح ملی اولویت بودجه سال آینده


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: به رغم کاهش اعتبارات در پروژه های عمرانی در سطح کشور، سال آینده راه آهن اردبیل از رشد 22 درصدی اعتبار بهره مند خواهد بود.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داود شایقی در جلسه شورای برنامه ریزی استان اردبیل اظهار کرد: با تقدیم لایحه بودجه سال 97 به مجلس اولویت اصلی ایجاد اشتغال برای جوانان از منابع مختلف تعریف شده است که در این بین قرار است از منابع اشتغال فراگیر صندوق توسعه برای اشتغال مناطق روستایی و عشایری و اشتغال حمایتی گام های موثری برداشته شود.

وی اصلاحات ساختاری بودجه 97 را یادآور شد و خاطرنشان کرد: بودجه سال آینده برمبنای عملکرد خواهد بود به طوری که 34 درصد بودجه کشور در سال آینده مبنای عملکردی خواهد داشت.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل به شفافیت بودجه ریزی در لایحه سال آینده اشاره کرد و افزود: در ردیف بودجه سال آینده بیشترین تاکید بر تمرکززدایی است و بر همین مبنا اختیارات بیشتری به استان ها داده شده است تا نسبت به اجرا و تکمیل بسیاری از پروژه ها و طرح ها اقدامی عملی انجام دهد.

شایقی توسعه حمل و نقل ریلی، عمومی، توجه به محیط زیست و حوزه آب و راه را از دیگر اولویت ها و شاخص های بودجه سال 97 اعلام کرد و بیان داشت: حذف فقر مطلق و ساماندهی یارانه ها دیگر رویکرد بودجه سال 97


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 طرح ملی اولویت بودجه سال آینده

22 طرح ملی اولویت بودجه سال آینده