مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت 09:052017-12-17پزشكي

توریسم درمانی در ایلام با اما و اگر


رییس گروه تبلیغات و بازاریابی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام گفت:  کیفیت بالای تجهیزات پزشکی و حاذق بودن پزشکان از جمله عوامل مهم جذب بیماران خارجی به سمت بهداشت و درمان ایران است.

- رییس گروه تبلیغات و بازاریابی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان: توریسم درمانی در ایلام با اما و اگر رییس گروه تبلیغات و بازاریابی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام گفت:  کیفیت بالای تجهیزات پزشکی و حاذق بودن پزشکان از جمله عوامل مهم جذب بیماران خارجی به سمت بهداشت و درمان ایران است.

امین نظریان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: بیمارستان های تخصصی استان ایلام می توانند میزبان گردشگران خارجی و به خصوص از استان های همجوار استان ایلام در کشور عراق باشد.

وی گفت: آنچه که در مورد گردشگری علایق خاص به ویژه گردشگری سلامت باید مورد توجه قرار گیرد این است که رونق خدمات گردشگری علایق خاص باعث شهرت هرچه بیشتر آن منطقه در حوزه فعالیت تخصصی گردشگری و در نتیجه موجب افزایش هرچه بیشتر امکانات و مراکز خدماتی در آن حوزه تخصصی گردشگری می شود.

رییس گروه تبلیغات و بازاریابی میراث فرهنگی ایلام ادامه داد: برای نمونه در مناطقی که گردشگری سلامت رونق پیدا کرده است، بیمارستان های تخصصی دولتی و خصوصی در کنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توریسم درمانی در ایلام با اما و اگر

توریسم درمانی در ایلام با اما و اگر