مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت 08:402017-12-17فناوري

از چه زمانی موبایل و تبلت را به فرزندمان معرفی کنیم؟


امروزه از زمانی که کودکان کم سن و سال می توانند وسیله ای را در دست خود بگیرند، امکان دسترسی آنها به انواع مختلف ابزارک های دیجیتال به ویژه تلفن همراه هوشمند، - رایانه و تبلت نیز فراهم می شود.

بر همین اساس، هنگامی که آثار انگشت فرزندتان بیش از خود شما روی نمایشگر تبلت مشاهده می شود، ممکن است زمان خرید دستگاه قابل حمل بی سیم برای وی فرا رسیده باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تلفن همراه هوشمند دستگاهی پیشرفته و قدرتمند مجهز به سیستم عامل محسوب شده که امکاناتی مانند مکالمه، ارسال پیامک و ایمیل، جستجو در اینترنت و تماشای ویدئو و عکس را برای کاربر خود فراهم می کند.

تبلت ها نیز تقریبا توانایی انجام هر آنچه که با لپ تاپ صورت می گیرد را در قالبی کوچک تر و قابل حمل تر با استفاده از نمایشگرهای لمسی خود فراهم می کنند.

در نتیجه اگر قصد دارید تا مسئولیت یکی از این فناوری های محبوب را به فرزند خود بسپارید، می توانید نکاتی را که در ادامه این مطلب پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا به آنها اشاره کرده است را مد نظر قرار دهید.

تا سن پیش دبستانی صبر کنید این مساله که کودکان نوپا به فشار دکمه و تماشای فیلم علاقمند هستند، بهانه خوبی برای آمادگی آنها در استفاده از ابزارک های دیجیتال مانند رایانه یا تلفن همراه هوشمند محسوب نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از چه زمانی موبایل و تبلت را به فرزندمان معرفی کنیم؟

از چه زمانی موبایل و تبلت را به فرزندمان معرفی کنیم؟