مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت 08:252017-12-17حوادث

کشف بیش از 450 میلیارد کالای قاچاق در کرمانشاه


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 450 میلیارد ریال کالای قاچاق در این استان توسط پلیس کشف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار منوچهر امان اللهی اظهار کرد: میزان کشفیات کالای قاچاق در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته 63 درصد افزایش یافته است.

وی در رابطه با کشفیات سرقت در استان کرمانشاه نیز گفت: از ابتدای امسال 4535 سارق و 102 باند سرقت توسط پلیس در استان شناسایی و دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه با بیان اینکه در این مدت میزان کشفیات سرقت پنج درصد افزایش پیدا کرده، عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته میزان وقوع سرقت سه درصد کاهش یافته است.

امان اللهی با اعلام اینکه اکثر سرقت هایی که در استان کرمانشاه رخ می دهند سرقت خرد است، گفت: در این مدت سرقت های مهم 13 درصد، سرقت منزل 15 درصد و سرقت خودرو سه درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

وی در رابطه با میزان کشفیات مواد مخدر هم گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 1112 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده که نسبت به سال گذشته 21 درصد افزایش دارد.

فرمانده انتظامی کرمانشاه اضافه کرد: در این مدت 4578 توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و پنج کارگاه تولید عمده مواد مخدر صنعتی شناسایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 450 میلیارد کالای قاچاق در کرمانشاه

کشف بیش از 450 میلیارد کالای قاچاق در کرمانشاه